Time also can be Frozen

www.EXPOSUREMAN.com

Time also can be Frozen

www.EXPOSUREMAN.com

Vision

نظرات 9 + ارسال نظر
لیلا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

من، تو و این همه واژه ی ممنوع


hamidreza شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

ghashangen vali dast too khorjin akerdey mehdi jan,faaliatet kam booden,ehtiaj be ye toure akasi eta,behteren ye mosaferat berey ,nazaret rajebe 2 shanbeh chen?

هستم آقا هستم :)

خوشمان می اید ناممان را نگوییم دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

ای خورجینت به ما قرض نادی؟!

کابل اینین :D

خوشمان می اید ناممان را نگوییم دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ

چه بو دگه؟
حوصلمو سرارفتن خو یه عکس جیدید بنوس.

خورجین دست یکی از دوستانه :)
اینجا که هستم، عکس ممنوع است
افکار دود می شن در سقف کوتاه یک کانکس
تنها عکس اینجا یه پنجرس که هیچ وقت عوض نمی شه
می نویسم، شاید هم خوشتان آمد
ممنون

خوشمان می اید ناممان را نگوییم سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

اینجا که هستم عکس ممنوع نیست
افکار خیال می شن تو بلندی آسمون
می گذرن از طولانی ِ دریا حتی
اینجا که هستم تو نیستی
خواستن ممنوع است

خوشمان می اید ناممان را نگوییم سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

بنویس.
شاید خوشمان آمد.
اگر هم نیامد ملالی نیست جز دوری شما ...

خوشمان می آید ... دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

yaaawn
!

:)

خوشمان می آید ... سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

ای لبخندت ب می کشتن!
ب خوت لوس مکو عکس new بنوس!
;-)

دوم آبان
روش حساب بکن

امیرعلی چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

کم کار شدی مهدی جان !

بر می گردم
بزودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد