Time also can be Frozen

www.EXPOSUREMAN.com

Time also can be Frozen

www.EXPOSUREMAN.com

دریچه متروک




  آه چه آرام و پر غرور گذر داشت زندگی من


            چو جویبار غریبی 


                       در دل این جمعه های ساکت متروک


               در دل این خانه های خالی دلگیر



"فروغ"


نظرات 12 + ارسال نظر
فروغ پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ

بسیار زیبا
متروک و آشنا

بسیار ممنون :)

snz پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

هی یار!
اینجا اگر چه گاه
گل به زمستانِ خسته...خار می شود،
اینجا اگر چه روز
گاه چون شب تار می شود،
اما بهار می شود.
من دیده ام که می گویم!

hmmmmmm
زیبا

محسن پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ

من بخشی از خستگی خویشم
مرا درک کن

مرا دریاب من خوبم
هنوزم آب میکوبم

هنوزم شعر می ریسم
هنوزم باد می روبم

AliRE پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

دید تا من خسته و غمدیده ام
یاسمنهای دلم را ناز کرد
شب که شد آرام توی گوش من
گفت باید تا سحر پرواز کرد

ممنون
زیبا بود

امیرعلی جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://eskele.blogfa.com

عالی ست مهدی جان .

مرسی امیر علی
می خونمت... همیشه

Monalisa جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ق.ظ

Hey welcome back.
this door seems to be so close

yeaa, too closed
thanx Monalisa

نیک خو ابراهیم جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام عکس جونی هن مهدی

مرسی :)

ایدا جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

ممنون ، عالی و زیبا و سرشار از مفهوم

روزها آب و ماه‌ها آب و سال‌ها آب. قرن در قرن آب و هزاره‌ها آب. هر جوی باریکی، دریا به دریا پیوسته و آب از سرم گذشته و آب از جانم و ز روحم. و من عصایی ندارم که آب‌ها را بشکافم، من عصایی ندارم که از رود و جوی و نهر و سیل بگذرم، من عصایی ندارم تا ...

چشمانی خسته از سوزش اشک!

زیبا
ممنون

خوشمان می آید ... شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ

خیلی خوشمان آمد!

فرصتم نین، بعد اتام انویسم.
بات گوود!

:)

سوده سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

واااااااااااااااااای آخه چراااااا ؟!!!!!!

:(

لیلا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

دیدن عکس جوانه های سبزشده از میان سخت ترین
صخره هایم آرزوست ...



شاد باش تا همیشه.

ممنون

ATI چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

PERFECT LIKE ALWAYS

merci boku

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد