Time also can be Frozen

www.EXPOSUREMAN.com

Time also can be Frozen

www.EXPOSUREMAN.com

The Identity of Solitude

f:4.5 | ES:1.80 sec | ISO:100 | NIKON D80 | Nikkor 18-135  40mm


امروز بلاگم یه ساله شد
از همه دوستانی که تو این یه سال بهم لطف داشتن صمیمانه تشکر میکنم
نظرات 10 + ارسال نظر
آیین و آیینه سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.lahzehayenaab.blogfa.com

وای عکست خیلی خوشگله . یه حس خاصی میده . مثل کور سویی امید توی انبوهی از سیا هی هاست .
تولد وبلاگت هم مبارک باشه.

مرسی
ممنون

ساناز سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

جا مانده است چیزی جایی که هیچ گاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد.......خیلی زیباست

مرسی

نیک خو ابراهیم چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام مهدی من یک سالگی وبلاگتون رو تبریک می گم انشالله همیشه بتونی به روز کنی وبلاگتو و خودت شاد و سر حال و موفق باشی دوست خوبم

مرسی ابراهیم جان

مرتضا نیک پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام
تبریک می گم مهدی جان

مرسی مرتضی :-)

لیلا یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

ای بابا چه زود گذشتااااااا.
به امید صد سالگی سایتت به جای وبلاگ و
به امید شناخته سایتت به عنوان جامعترین سایت عکاسی دنیا .

و دیدن عکسات در مجله National Geography برای دومین بار :)

شاد باشی و سلامت تا همیشه

:-)))))))
بله بله
مرسی لیلا

لیلا یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

آهان راستی عکست D:

عکست من رو یاد یه قسمت از شعر شاملو انداخت

آن که می گوید دوستت می دارم
خنیاگر غمگینیست
که آوازش را از دست داده است

زیباست اما کمی غمگین
شایدم ازش ترسیدم :l
اما زیباست
یادته یه زمانی گفتم با آماتور بودنم حس می کنم عکسات خیلی حرفه ای تر شدن
من همچنان آماتورم اما عکسات رو مقایسه که کنی تو این یه سال عکسات عمق پیدا کردن .
نمی دونم شاید از نظر عکاسی خیلی مهم نباشه اما من خیلی از عکسای اخیرت لذت بردم من رو چند ساعتی با خودشون درگیر کردن

موفق باشی و پیروز تا همیشه :)



Alireza zahedi یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

با من که نبودی ;-)

;-P

من جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

الان داغی
چار روز دیگه سالگرد تولد خودتم یادت میره

آره
تجربشو دارم تو پروندم :-)

مینا شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ

wow

wow yourself :)

الهام شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

اخی.چقدر تنها و........
خیلی عالیه بازم بهتون تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد