Time also can be Frozen

www.EXPOSUREMAN.com

Time also can be Frozen

www.EXPOSUREMAN.com

Once Upon a Time

f:9 | ES:1/60 sec | ISO:100 | NIKON D80 | Nikkor 18-135  52mm |‌BND

نظرات 5 + ارسال نظر
منا سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

once upon a time there was an old man living here , he used to take care of the tree and climb to the top of it, he used to be happy ............................................... time passed away and old man


‌Beautiful

‌‌‌بهروز سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

یا ....

Merci sar zadi Brouch

لیلا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ

از تهی سرشار
جویبار لحظه ها جاری ست
چون سبوی تشنه کاندر خواب بیند آب ، واندر آب بیند سنگ
دوستان و دشمنان را می شناسم من
زندگی را دوست می دارم
مرگ را دشمن
وای ، اما با که باید گفت این ؟ من دوستی دارم
که به دشمن خواهم از او التجا بردن
جویبار لحظه ها جاری

مهدی اخوان ثالث

جویبار لحظاتت بر بستر شادی جاری باشد همیشه ُ همه جا :)

بسیار متشکر ... مثه همیشه زیبا

امیر علی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ http://eskele.blogfa.com

سلام ، زیبا و فوق العاده . . .

حسین پیغامی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://peyghamei.blogsky.com

سلام دوست عزیز بروز هستم خوشحال میشم سر بزنی و نظر بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد